torsdag 15 december 2011

work work!

Igår blev det lite gambling som ni kanske såg, kära loui gillar ju det där lite, så man får ställa upp för laget;) (okej erkänner att det kan fasiken vara lite roligt ibland!)

...men en grej som jag faktist funderade på igår, var hur kort en tröja kan vara på en kille? Igår körde jag en t-shirt som var nästintill "för kort" och lite vidare längst ner, rätt schysst enligt mitt eget tycke, men vad tycker ni?(tröjan syns på bilden som lades upp igår.)

jag hittade bilder från en Calvin Klein visning där tröjorna är, ja, magtröjor... Visst det skulle jag inte sätta på mig, haha, men man fick en lite skön retro känsla när tröjan inte var svinlång, som alla tröjor är nu känns det som.

Eller vad tycker ni?


Idag är det iaf jobb som står på schemat. Jag älskar fan mitt jobb, det är så otroligt roligt och man får vara så kreativ! wiihoo! :)

puss /D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar