torsdag 8 december 2011

nosejob, utan skallpellen?!

Hittade det här sjuka när jag satt och gled runt i cyberspace,haha....
alltså det är en näsoperation utan ingrepp, kortfattat. man ska sätta fast den på näsan och slå på vibrationerna på den, 3 min om dagen. sen ska näsan tydligen få den formen som man vill ha! kanon! eller? ;)

det jag funderade på var ifall det är samma form på alla "näsböjare" eller om man kan välja olika? jag vet inte, men lite sjukt är detta iaf tycker jag. man kan beställa den från Japan, mer vet jag inte. (och om jag visste säger jag inget för detta känns inte riktigt hälsosamt)
Klartoklart!! hahaha!

(Ni får ursäkta blogginläggen igår, bilderna verkar inte funka när jag la upp från mobilen. men nu ska det funka höppas jag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar